Αποστολές & Επιστροφές

Συνιστούμε να κάνετε έναν έλεγχο κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έτσι ώστε να βεβαιωθείτε ότι το δέμα σας δεν έχει κάποια εμφανή ελαττώματα (π.χ. δεν είναι σπασμένο, είναι το σωστό προϊόν κλπ). Ο έλεγχος αυτός δεν είναι υποχρεωτικός και η μη διενέργεια του δεν περιορίζει τα δικαιώματα σας. Για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση σας είναι προτιμότερο να αποστέλλετε μαζί με το εμπόρευμα το οποίο επιστρέφετε και τα δελτία παραλαβής και λιανικής πώλησης (ή το τιμολόγιο).  Πριν από οποιαδήποτε επιστροφή, θα πρέπει πρώτα να έχετε επικοινωνήσει μαζί μας μέσω e-mail ή τηλεφωνικώς μέσα σε 24 ώρες από την παραλαβή του προϊόντας από εσάς, προκειμένου να καταγραφεί το πρόβλημα από υπεύθυνο του συλλόγου μας.

Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται έως την 15:00 καθημερινά θα αποστέλλονται την επόμενη ημέρα. Παραγγελίες που πραγματοποιούνται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα τα Σαββατοκύριακα ή τις αργίες αποστέλλονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Η κατάσταση της παραγγελίας, ο αριθμός φορτωτικής και οι λεπτομέρειες μεταφοράς θα σας αποστέλλονται με email σε πραγματικό χρόνο. Τα προϊόντα μας αποστέλλονται εντός Ελλάδας.

Το veniamin.gr σας παραθέτει τους όρους και τους τρόπους επιστροφής μη ελαττωματικών προϊόντων, και τον τρόπο κοστολόγησης των μεταφορικών:

Όροι Επιστροφής

  • Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 5 ημερολογιακές ημέρες.
  • Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση.
  • Αν το προϊόν είναι ελαττωματικό, μας το στέλνετε πίσω με έξοδα παραλήπτη και αφού ελέγξουμε το προϊόν, σας στέλνουμε ένα ίδιο χωρίς κανένα επιπλέον κόστος.
  • Αν για οποιονδήποτε λόγο δε σας άρεσε ή δε σας έκανε και θέλετε να αγοράσετε κάτι άλλο, μας το στέλνετε πίσω με δικά σας έξοδα αποστολής και αφού ελέγξουμε την σωστή κατάσταση του προϊόντος έχετε τη δυνατότητα να αγοράσετε κάτι άλλο ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.
  • Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση όπως όταν τα παραλάβατε. Να είναι μέσα στη γνήσια συσκευασία τους και σωστά πακεταρισμένα ώστε αυτή να μην καταστραφεί κατά την επιστροφή.
  • Να μην έχουν σημάδια από άλλα εργαλεία.
  • Να επιστραφούν και όλα τα έντυπα που το συνοδεύουν όπως είναι οι οδηγίες χρήσης, η απόδειξη ή το τιμολόγιο.
  • Οποιαδήποτε από τις παραπάνω προϋποθέσεις δεν ισχύει, τότε η επιστροφή ακυρώνεται και επιβαρύνεστε τα έξοδα αποστολής.

Ολοκλήρωση Διαδικασίας Επιστροφής

Η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί μέσα σε χρονικό διάστημα 5  εργάσιμων ημερών από την ημέρα την οποία έγινε η επιστροφή του εμπορεύματος. Αλλαγή σε αυτό το χρονικό περιθώριο είναι δυνατή μόνο κατόπιν συμφωνίας με εσάς και αφού έχετε επιλέξει κάποιον τρόπο διακανονισμού επιστροφής ο οποίος απαιτεί περισσότερο χρόνο (π.χ. επισκευή του εμπορεύματος).

Κόστος Επιστροφής

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής του εμπορεύματος μόνο όταν:

  • Έχει παραδοθεί με καθυστέρηση (εξαιρούνται οι περιπτώσεις ανωτέρας βίας, θεομηνίες, σεισμοί κτλ).
  • Έχει παραδοθεί με βλάβη ή είναι ελαττωματικό.
  • Δεν έχει τα χαρακτηριστικά τα οποία παρουσιάζονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση το κόστος της επιστροφής επιβαρύνει εσάς.

Κόστος μεταφορικών

Το κόστος υπολογίζεται κατά τη διαδικασία της ολοκλήρωσης της αγοράς πριν από οποιαδήποτε οικονομική υποχρέωση, και εξαρτάται από το συνολικό βάρος. Υπ όψιν: Σε ορισμένες απομακρυσμένες περιοχές στην Ελλάδα (περιοχές με απομακρυσμένο σταθμό εξυπηρέτησης της εταιρείας ταχυμεταφορών ή χωριά με δυσκολία πρόσβασης) η αποστολή μπορεί να είναι αδύνατη ή να χαρακτηρίζεται ως απομακρυσμένη/δυσπρόσιτη. Η πανελλαδική αποστολή προϊόντων δεν αφορά περιοχές που χαρακτηρίζονται απομακρυσμένες / δυσπρόσιτες από την συνεργαζόμενη με το κατάστημά μας κούριερ. Σε τέτοιες περιπτώσεις η αποστολή γίνεται με παραλαβή του δέματος από εσάς στο πλησιέστερο γραφείο εξυπηρέτησης της συνεργαζόμενη με το κατάστημά μας κούριερ της περιοχής σας. Θα ενημερωθείτε σχετικά με e-mail ή τηλεφωνικώς.

Η ευθύνη για πιθανή ζημιά του προϊόντος κατά την μεταφορά, είναι του πελάτη. Σε περίπτωση που το κιβώτιο φαίνεται ταλαιπωρημένο, να μην υπογράφετε για την σωστή παραλαβή, αλλά να ζητάτε την αποζημίωσή του από τον μεταφορέα.

Σε κάθε περίπτωση, το αρμόδιο τμήμα του veniamin.gr θα επικοινωνεί μαζί σας τόσο για την επιβεβαίωση της κάθε παραγγελίας σας όσο και για να σας ενημερώσει για το κόστος της μεταφοράς (αποστολής) της στην έδρα σας. Το ελάχιστο κόστος μεταφορικών ανέρχεται στα 2,85  ευρώ ανά παραγγελία, εφόσον δεν υπερβαίνει τα 2 κιλά και δεν περιέχει την υπηρεσία της αντικαταβολής, ενώ για κάθε επιπλέον κιλό η χρέωση ανέρχεται σε 0,50€/ έξτρα κιλό. Οι χρεώσεις για αποστολές προς προσβάσιμες μη απομακρυσμένες / δυσπρόσιτες  περιοχές της υπόλοιπης  Ελλάδας είναι αντίστοιχα 4,96€ (έως 2 κιλά) και για κάθε επιπλέον κιλό η χρέωση είναι 1,24€.  Στις παραπάνω τιμές   συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ 24%.

Χρόνος παράδοσης παραγγελίας

Οι παραγγελίες που κάνετε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα σας αποστέλλονται μέσω της μεταφορικής εταιρίας με την οποία συνεργαζόμαστε, στον τόπο τον οποίο μας έχετε υποδείξει και σε χρονικό διάστημα 2 – 6 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία έγκρισης της παραγγελίας. Οι παραδόσεις από την μεταφορική εταιρία γίνονται καθημερινά εκτός Σαββάτου και Κυριακής. Αν σε οποιαδήποτε περίπτωση για λόγους ανωτέρας βίας (όπως κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες) δεν είναι δυνατή η ολοκλήρωση παράδοσης της παραγγελίας σας εντός του προκαθορισμένου χρονικού διαστήματος, για το οποίο έχουμε δεσμευτεί, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε και να μας πείτε αν τελικά επιθυμείτε την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

* Όλοι οι παραπάνω όροι και οι τιμές ισχύουν για αποστολές εντός Ελλάδας. Αποστολές προϊόντων εκτός της ελληνικής επικράτειας γίνονται με διαφορετικές χρεώσεις για την μεταφορά και παράδοση των προϊόντων σύμφωνα με τον εκάστοτε επίσημο τιμοκατάλογο της συνεργαζόμενης  με το κατάστημά μας courier.